torsdag 4 februari 2010

Oscarsnomineringarna släppta...

Jag vet inte vad det är med mig, men jag tyckte det var mycket mer spänning inför förra årets Oscarsnomineringar. Kanske är det vädret, februari?

124381-bestpics_600x201

Kul att Colin Firth har blivit nominerad för bästa manliga skådespelare för rollen i A Singel Man som vi såg för några dagar sen! På lördag skall vi se Crayzy Heart med Jeff Bridges i huvudrollen, han har också blivit nominerad för bästa manliga huvudroll.

Hela listan kan du se här.

Jag tror att Avatar får priset för bästa film...
Jeff Bridges för bästa manliga huvudroll...
Mo´Nique för bästa kvinnliga biroll ("Precious") ....nej nu slutar jag! Det här är ju ändå ingen filmblogg även om jag är lite nördig just nu! ;)

Vad tror ni? Skriv gärna en kommentar eller två i kommentarsfältet!

Nu skall vi snart se Soul Kitchen den börjar 22:30. :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar