söndag 1 februari 2009

Abstinens!

Så var filmfestivalen slut för den här gånget. Min 23:e festival om jag inte minns fel. Nu väntar jag bara på abstinensen som alltid följer efter 10 dagars intensiv filmeskapism.

Den här festivalen har varit så berikande, förutom massor av bra film, så har jag träffat en ny vän Pavel Bogachko fotograf från Ryssland. Ovetandes om varandra har vi valt väldigt många samma filmer...Pavel stod med sin Nikon kamera i handen och fotograferade på Draken biografen när jag dök upp och började prata med honom...Pavels blogg läs den, spännande fotograf (kolla hans portfolio)

Jag har inte kånkat runt med min kamera hela tiden. Lat som jag är har jag använt min mobilkamera dom flesta gångerna jag fotograferat.

Jag tänker inte rabbla upp alla filmer som vi sett utan nöjer mig med att visa ett litet bildcollage...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar