onsdag 4 februari 2009

Bild nummer sex

Jag har blivit utmanad av Mette!

  • Gå in i mappen mina bilder
  • Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
  • Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den
  • Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade


Det blev en bild från en dopfotografering jag gjorde i somras. Bilden har jag döpt till Klara och prästen dom blev sådana "kompisar" under dopakten. Det var mitt första uppdrag som frilans. Jag hade precis köpt en ny kamera Nikon D300 och hade knappt hunnit testa den, det blev en stor utmaning!

Jag utmanar:

Jes
Maria
Mia
Eva
Peter
Ester

2 kommentarer:

  1. Hej vännen,

    NU har jag sett ditt collage - toppen tjejen! :D

    Tack för utmaningen - jag ska se vad jag kan komma up med!

    Alltid roligt att kika in här, kul att höra att du kör med D300 - har funerat på den på sikt!

    Ha en fortsatt fin vecka!

    Kram Jes ♥

    SvaraRadera