tisdag 14 april 2009

Fler pics från A'dam

A´dam april 09
Freedom...
Kanalbild A´dam 09
Bättre än Paris...
Cyklar i  A´dam
Min första bild! Miljoner cyklar
Amsterdam  april 09 kanalpic

S+L A´dam 09
Vi med mobilkameran - still crayzy after all this years... (måste byta solglasögon)

En sådan stad! 1.500 broar, 2.500 husbåtar, hur många kanaler det finns vet jag inte. Vi är störtförtjusta. Jag trodde aldrig vi skulle kunna byta ut Paris på våren men jag har ändrat mig.

Det känns så lyxigt att bara sticka iväg så där några dagar. Nu är jag pepp på att börja plåta brudparen.

Idag rivstartar jag med en "boudoirfotografering" det skall bli kul.

1 kommentar:

  1. NÄMEN! "L" har fått ett ansikte! Så söta ni ä'r :-) längtar också till Amsterdam, det är en härlig stad!

    Hur har det gått med 50 mm:n?

    SvaraRadera