tisdag 26 maj 2009

Nina & Janne part 3

5806(4)5809
58295811(2)

Lasse, god vän och chaufför för dagen bjöd på en glad överraskning. På väg till festlokalen Skansen Kronan körde han upp till masthuggsberget och överraskade brudparet med ett glas champagne!

Det blev mycket uppskattat!


5832(2)

En fin bild för fotografen...

5851(2)

Men sen kunde Janne inte hålla igen, utan bjöd på dom minspelen som jag försökte att inte få med på bild...

5515(2)

En lycklig man... :D

Tack snälla Nina och Janne för att jag fick vara med och dela er dag!

1 kommentar:

  1. Helt underbara bilder! Du är så himla duktig. :)

    Tack för dina jätterara rader. :) Har haft den där åkomman i ca 14 år så jag har lärt mig att leva med den. Bestämde mig för länge sen att jag inte skulle låta den ta över och begränsa mitt liv. Försöker fokusera på det som gör mig gott i stället för smärtan. Det ger mig styrka på något vis... :)

    SvaraRadera