tisdag 14 juli 2009

Camilla & Daniel den 11 juli

8201

Lyckligt nygifta! Camilla, Daniel och Samuel som skötte sig utmärkt som näbb.

Daniel är son till min kära väninna Carina så vi är bekanta sedan många år. Camilla har jag nyligen lärt känna, hon är en härlig tjej som kommer från Danmark.

Efter vigseln åkte vi till sjön Aspen som ligger i Lerum en liten bit från kyrkan för att ta lite porträttbilder.

Vi lyckades tajma in fotograferingen mellan regnskurarna, och vi fick t.o.m ett litet scoop med en liten svanfamilj.

8233
8225

Vi hade buskul!

8239(2)8331
8273826382488220822383228292827882598227
82758283
8213

Bilder från vigseln, mingelbilder och lite från festen kommer så snart som bloggerskan har hunnit redigera bilderna.

Under tiden kan ni ju välja ut vilken bild som ni gillar bäst... ;)

5 kommentarer:

  1. Hej Solveig!

    Gjorde jag rätt nu? Iaf, nu förstår jag vad du sa igår, men vilka fina foton!!!! Brudgummen ser väldigt trevlig ut! Vilkjen fin svan familj!

    Många kramar R-M

    SvaraRadera
  2. Hej Solveig!
    Tack för senast. Det var urtrevligt att ni var med! Som vanligt har du tagit fantastiska bilder. om jag skulle behöva välja en, är jag särskilt förtjust i bilderna där Samuel är med. Du har verkligen fångat hans charmiga "busighet".
    Goa kramar från
    Carina

    SvaraRadera
  3. Heeej ;D Va fina bilderna blev! Är så sugen på de andra "mingel" bilderna & bilderna från kyrkan!! Hoppas allt e bra med er. Kram Lina <3

    SvaraRadera
  4. Tusind tak! Hvilke skönne billeder! Det er jo helt umuligt at välge ét favoritbillede, når alle er så gode!

    SvaraRadera
  5. Hi, hi vilken söt bild med lillkillen som tittar fram!! :-)

    SvaraRadera