måndag 12 oktober 2009

Behind the scenes

0032
0038

Min fotograf vän Jenny Blad skriver på sin blogg idag att hon fotograferade "ett helt otroligt bröllop" i lördags. Tyvärr glömde hon fråga brudparet om hon fick blogga om bröllopet innan dom åkte iväg på sin honeymoon. Så dom bilderna får vi vänta på!

Istället kan jag visa några behind the scenes bilder på hur mästerfotografen såg ut "in action" när hon plåtade just detta brudpar!

Jag råkade vara uppe vid konstmuseet här i Göteborg i lördags när jag hörde klappret av hästhovar och såg det här roliga ekipaget. Först trodde jag det var en kul möhippa för jag såg bara tjejer. Men sen fick jag syn på Jenny in action och det var då jag blev en paparazzi-fotograf!

Nu skall skriva en kommentar på hennes blogg, det blir kul! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar