onsdag 14 oktober 2009

Oh la-la!

mcqueen_show-thumb-600x390[1]

Är det så här vi skall se ut till våren? - Kan knappt bärga mig!

Nej, nu skall jag inte vara ironisk. Mode som konst är ju också ett begrepp, och då tycker jag att den här kreationen är väldigt Alien konstnärlig!

Dojorna fastnade jag för direkt. Så spacade! Jag tänker genast på en balettdansös när jag ser dom. Tåspetsdans typ. Jag kan aldrig tänka mig att någon går och köper det här - eller (hemska tanke) - man gör det! Hjälp! Då är jag hopplöst ute...

Det har varit modevisningar i Paris hela veckan. Det har jag inte följt, men lite har jag snappat upp som ni märker haha! Bilden hittade jag på den här sidan.

Vad säger ni?

1 kommentar:

  1. Snälla snälla Solveig jag kommer direkt med kameran i högsta hugg om du tar det där på dig :-)

    SvaraRadera