tisdag 2 februari 2010

Ny Filmby på Lindholmen

Idag invigs Gothenburg Film Studios. En filmby för kreativa frilansare och teknikföretag. Det är öppet hus för allmänheten 2-3 februari mellan 9-18.00.

Ni kan ju höra själv vad regissören Jacob Jörgensen har att säga om dagens happenings! Jag vet inte om jag hinner åka dit själv, men det vore ju kul att kolla runt lite!

Lägg märke till den enormt fina kvalitén på den här videon! Den är inspelad med det allra senaste i digital kamera/film teknik - man baxnar!


Dom har lagt upp en videoblogg på YouTube som ni kan kolla på om ni vill vara uppdaterade.

Nu skall jag ta på mig långkalsongerna och pölsa ut i snön igen. Och sen sitter man ett par timmar och svettas inne på bion med för mycket kläder och sen ut i kylan igen...låter jag gnällig? F´låt - men jag är så trött på den här vintern!

See You ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar