måndag 20 september 2010

Porträtt: No name # 7

Jag har börjat med en ny taktik. Jag går som vanligt fram och frågar - kan jag få ta ett foto på dig? Är det ok, så har jag börjat prata lite med mitt okända 'offer' för att få lite mer liv i porträttet om ni förstår. Inte som tidigare en bild rakt upp och ner tack o hej, utan lite mer avslappningsprat som jag körde med i ateljén. Och då mina vänner börjar det hända grejer!

(Fast ska jag vara riktigt ärlig, så ville den här unge mannen inte bli fotograferad först, men jag flörtade lite med honom och sen gick det bra... ;) )


6730

Ps! Vill ni veta vad jag sa?

- Give it to me baby..haha

(Fler bilder hittar du under etiketten no name)

2 kommentarer:

  1. Haha härligt modiga Solveig! Och så fick du det fina leendet i belöning.

    SvaraRadera
  2. Ja, den här bilden och minst 4-5 till. Det blev en riktig poser av honom till slut! :)

    SvaraRadera