torsdag 4 november 2010

Mary Gauthier

Igår gick jag i kyrkan. Den här gången var det inte för något brudpar, utan den amerikanska singer-songwritern Mary Gauthier. Hagakyrkan utgjorde konsertlokal - inte så dumt eftersom det blev bra akustik där.

Ärligt talat var det här inte riktigt min musiksmak (fy L som lurade dit mig) men jag hittade i stället mitt guldkorn i violinisten som ackompanjerade Mary Gauthier. Hon strålade som en sol och var helt suverän enligt mitt tycke, så dagens inlägg är för att ni skall bli bekanta med henne.

Får jag lov att presentera Tania Elizabeth!

Mary Gauthier & Tania Elizabeth at Hagakyrkan in Gothenburg 2010-11-03



Recension av Gp här.

Vill ni höra hur dom lät tillsammans kan ni lyssna på mitt andra Youtubekonto. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar