tisdag 21 december 2010

Molly

Hundfoto är inte min specialité, men jag fick för mig att bli kreativ i nattens mörker när vår goda vän Mats kom och hälsade på oss med sin ursöta lilla tibetanska tempelhund Molly. Vår bordslampa fick fungera som spotlight, synd bara att jag vinklade lampan lite oförsiktigt så glaskupan gick i tusen bitar, men lampan fungerade ok som en spotlight i alla fall.
Både L och jag blir lika sugna att skaffa hund varje gång vi träffar Mats och hans lilla sötnos. (Han har en annan också, men nu pratar vi om Molly...)

Hund eller inte hund är frågan i vår familj för närvarande.

207 203 202 229

3 kommentarer:

  1. Synd med bordslampan men Molly är verkligen bedårande söt. Förstår att ni vill skaffa hund. :) Kul att du fick sällskap på konserten! God jul!

    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Inte din specialitet? Det kan man inte tro. Finfina bilder på den lilla skönheten.

    Jag har inte ångrat en dag att vi tog hand om Nancy. Fast nu är hon nog en av världens lättaste hundar man kan tänka sig.

    Viktigt att tänka på innan är förstås don efter person. Vad vill man med sin hund? Buster(en Jack Russel) som jag passade innan vi skaffade Nancy var en hemskt trevlig hund, men jag hade aldrig orkat med den intensiviteten om jag skulle haft honom på heltid.

    SvaraRadera
  3. Passar på att tacka för både en trevlig kväll och roliga bilder på dammtussen. Kram M&M
    P:S Klart ni skall ha hund ,-) D:S

    SvaraRadera