lördag 1 januari 2011

1.1.11

Sista dagen på det gamla året tog jag med mig kameran till GP:s stora fyrverkeri vid hamnen trots att jag hade tänkt att gå utan den.

Halva Göteborg hade begett sig till Stenpiren. Inte så konstigt, det är en jättebra plats. Jag tog en massa bilder. Jag bad L välja ut två till bloggen och då valde han dessa.

Korvgubben gjorde goda affärer, den bilden gillar jag mest.

Det blev många ettor. Tänk när vi skall skriva 11 nov 2011 (11.11.11) God fortsättning vänner - här kommer lite raketer!

437446474

3 kommentarer:

  1. Wow! Vilka fantastiska bilder du bjuder på här i din blogg! Jag bara njuuuter av att surfa runt här!

    SvaraRadera
  2. Att jag missade dig Solveig! Vi stod också där, längst ut på piren. Dina foton blev stunning!

    Gott Nytt från andra sidan!

    SvaraRadera
  3. Hihihi låter underbart med skumpa till pizzan. Ska komma ihåg det till nästa år. :P Fantastisk fina fyrverkerier. Gillar korvgubben också. :)

    Ha en finfin vecka och Gott Nytt År!
    Kram

    SvaraRadera