onsdag 30 september 2009

7 sept 2009

9641

Förra året fotograferade jag den här mysiga lilla familjen. I söndags träffades vi igen, då hade familjen utökats med den här lilla godingen som heter Ella, och som skulle döpas lite senare på eftermiddagen.

9653

Jag börjar med familjefotograferingen för att stilla nyfikenheten lite. Dom andra bilderna kommer så fort jag har hunnit gå igenom och redigerat dom

Vi hade inte lika mycket tid på oss den här gången, men några pics blev det i alla fall.

9647
96009657
9672-3 Klara

Klara har blivit så stor!

Johanna och Ella 9683

Dom här mor och dotterbilderna tycker jag är jättefina!

9793
9690

Johanna och Robert har knappt någon tid för varandra längre. När jag ville ha en pussbild var dom inte nödbedda!

Vilken bild gillar ni bäst? Kommentera gärna!

3 kommentarer:

  1. Finfin familj! Min favorit är den näst sista med lilltjejen och mamman, och den härliga gatu/husmiljön bakom.

    SvaraRadera
  2. Förresten - får nog inse att jag inte hinner till Gbg på seminariet. Synd, hade varit kul att träffa dig också :-D

    Kram, M

    SvaraRadera
  3. Halloj!

    Fina bilder! Kul att se Madiva men jag tycker att hon har åldrats?? Hon och Mats är ju ett udda men sött par. Mysig kyrka och kul att se Ulo också- hoppas han mår bättre?! Du är en briljant fotograf, Solveig!

    SvaraRadera