tisdag 18 november 2008

Mer om bildspel

Jag snöar in på bildspel. Vet inte varför det blev så. Kanske för att jag gillar musik och för att bilderna förstärks med musiken? Problemet jag brottas med är att dom bildspel jag hittar för nerladdning på nätet inte är bra. Helst vill jag ju ha typ Adobe flashplayer... men det har jag inte råd med. Det slutar med att jag får nöja mig med Adobe Photoshop Elements 4.0. Ett annat problem är musiken. Jag kan ju inte använda stimmad musik i kommersiellt syfte. Alltså tjäna pengar på någon annans musik. Ännu så länge har det ju varit på det privata planet, men hur går jag vidare, det blir nästa grej att klura ut!

I bildspelsövningen ovan har jag testat att klippa bilderna i takt till musiken. Julia och Anton det gulliga paret, fotograferade jag när jag var i Halmstad för att fotografera hennes brors studentexamen. Tack snälla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar