lördag 3 januari 2009

Och nu blir det reklamfilm...

Jag gillar egentligen inte reklamfilm, dessa avbrott mitt i filmerna är ju så störande! Men om man ser dem som isolerade företeelser kan det glimma till ibland, som i den här lilla filmsnutten!

Alla kan vi känna igen oss i mannens frustration! Jag är SÅ glad att jag inte har någon bil längre! Jag trodde aldrig att jag skulle klara mig utan bil, men det går alldeles utmärkt i synnerhet när man bor så centralt som vi gör. Filmsnutten bejakade den känslan, tack o lov att man slipper det här! Ni andra kan ju alltid anlita Statoil..:P


Ps! - Tycker ni att det här är roligt, eller är det bara jag som har sjuk humor..?

1 kommentar:

  1. HAhahaha ja visst är den underbar.... Stod å tänkte på de här i förrgår just när en kompis skrapade rutorna! Just då va jag välsigt göad att jag slapp de där!!! Kramar

    SvaraRadera