måndag 23 februari 2009

ZZZZzzzzzzzzzzzzzz

Såklart att jag SOMNADE framför Tv:n när dom viktigaste (?!) priserna på Oscarsgalan skulle delas ut.. jaja det finns annan media också, så information fick jag i alla fall men sur på mig själv blev jag!!

And the winner is..... Bästa kvinnliga huvudroll: Kate Winslet, bästa manliga: Sean Penn "Milk"
bästa film: Slumdog Millionaire. Mina stalltips blev ju inte helt fel...

Annars har helgen varit upplyftande. Fredag, en heldag med seminarier på fotomässan. Äntligen fick jag uppleva Mattias på Moderskeppet.se live. En sån kille! Jag gillar honom skarpt, jag fattar inte hur han lyckades få mig (och alla andra också verkade det som) att hålla koncentrationen uppe i 60 min! Det är bra gjort!!

Att jag hade BÄSTA Mette vid min sida hela dagen, gjorde ju inte saken sämre!

Lycko mig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar