lördag 9 maj 2009

Lina och Johanna en gång till...

Det här bildspelet gjorde jag i somras och lade upp på Youtube. Meningen är ju att kompisar och vänner ska kunna gå dit och kolla.

Lätt och smidigt.

Men det finns givetvis en hake och det är musiken. Man kan inte välja vilken musik man vill eftersom då är man en tjuvaktig skata. Jag lånade musik från Madonna till det här bildspelet och efter ett tag togs musiken bort.

Ett bildspel utan musik är ju ingen vits, och man vill ju kunna välja sin favoritmusik fritt.

Ett svårt dilemma detta. Någon som vet hur man gör?

Nu prövar jag med att lägga upp samma bildspel på Vimeo istället.

Nu väntar grabbarna på mig.

Jag slipper laga middag idag. Vi skall gå till Gyllene Prag och äta panerad ost. Ja, en öl slinker nog ner också...

Ha det gott vänner, nu skiner solen igen... :)

1 kommentar:

  1. Roligt att se! Man kan nästan ta på vänskapen.
    En mamma

    SvaraRadera