tisdag 12 maj 2009

Workshop

I dag har jag varit på ett seminarie med Jessica Claire. Jessica är min absoluta favoritfotograf när det gäller bröllopsfotografering. Hennes bilder är helt underbara! Och när omtänksamma goa Mette berättade om hennes seminarie bokade jag mig direkt, men för sent för att komma med på workshopen.

Jag och Lisa W var lite ledsna för att vi inte fick plats på hennes workshop som skulle följa direkt efter seminariet.

Nåväl jag "beklagade" mig lite för Jessica i fikapausen och då säger hon till min stora glädje..." I am happy to do a workshop for you tomorrow if you like.."

Så i morgon blir det workshop med Jessica Claire.

Jippi!

Edit: Man ska inte ropa hej...... Workshopen blev tyvärr inställd pga för lågt deltagar antal.

Shit happens...

1 kommentar:

  1. Synd att ni inte blev fler så att workshopen blev av! Men det var trevligt att träffa dig! mvh wiwi

    SvaraRadera