tisdag 15 juni 2010

Trädgår'n måndag & Behind The Scenes

Jackson Browne, (Mr. Cool västkustrockare på 70-talet) spelade på Trädgår'n igår, tillsammans med David Lindley (som framträdde i skepnad av mysig skäggtomte på akustisk gitarr).

Inte riktigt min bag, men det var trevligt i alla fall. Jag hade bara min mobilkamera, men den tar upp ljudet ganska ok när man filmar, så jag begav mig längst fram till scenen för att se om jag kunde komma tillräckligt nära.

Där framme fanns 4 st fotografer som jobbade på för fullt med att få dom bästa bilderna och vinklarna. Vad tror ni jag gjorde då? - helt rätt, filmade dom...

Den lilla filmsnutten kan ni se här. Några publikbilder blev det också, men min mobbe har inte den bästa kameran.

0984994-0995

2 kommentarer:

  1. Hej Solveig, Sara här! Hoppas allt är gött hos er, själv mår jag fin, underbart med sommarlov! Tänkte skicka en länk på saker jag målat den senaste tiden, ni kanske är lite nyfikna!
    http://solbajs.blogspot.com/

    Spännande med blixt fotografering i solljus förresten, snyggare resultat än vad jag trodde.

    SvaraRadera
  2. Sv: Tack. Haha ja, om jag fick välja en hund hade det blivit Thomas.

    SvaraRadera