söndag 31 oktober 2010

Porträtt: No name # 16

När jag frågade om jag fick ta ett foto på henne svarade hon: - Oh ja, jättegärna!

Hon tackade mig dessutom, men ville inte se hur bilden blev. (Jag visar i regel bara om dom frågar)

Jag gillar den här bilden, hon ser så snäll ut. Undrar vad hon jobbar med? Vad tror ni?

Barnomsorg, äldrevård, sjuksköterska? Eller är hon kanske lärare? Hon är definitivt inte gitarrist i ett dödsmetallband det är jag säker på ... ;)

Det är spännande med ansikten tycker jag. Hur olika vi ser ut, men hur lika vi ändå är, och hur mycket som vi faktiskt har gemensamt.

5305
Fler no name hittar du under etiketten.

1 kommentar:

  1. Det börjar bli några porträtt nu, kul! :) Jag håller med om att hon ser snäll ut, ögonen är verkligen av det vänliga slaget. Vad hon jobbar med - lärare blir min gissning.

    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera